Pages

Feb 4, 2013

Neden?

Neden çoğunluk böyle dandik? Neden çoğunluk sadece geyik yaparak tüketir günlerini- ömrünü? Neden çoğunluk böyle uçkurunda ya da benlik saygılarının gölgeleri altında süklüm –büklüm?

Biliyoruz ki o denli mutlu değiller iste. Kredi kartına borçlanarak aldıkları o Ay-fonlarla çektikleri o boy-boy fotoğrafları da güzel değil; O kadar güzel değiller! Beni “beğen” linkine tıklayarak beğenin diye kıvranıșları sonunda gerçekten beğenildiklerini mi hissediyorlar? Șu jiletle traș olunca ya da șu parfümü sürünce daha bi çekici olmadıklarını bilmiyorlar mı?

Mutsuz yalnızlıklarıyla yatıp, mutsuz yalnızlıklarıyla kalktıklarını herkes biliyor. Herkesin bildiğini de biliyorlar. Eeee o zaman bu oyun niye? Bu delizyona dönüșmüș illizyonlar niye? Bu intihara dönüșmüș yașama sevinciyle flörtleșmeler niye?

2 comments:

Toz said...

Evet bende zaman zaman çok kızdım.Hele hele ergen nesle daha da çok kızıyorum.Ama kültür ve devir çok farklı.Tv izleyerek büyüdük.Gazete okumadık ama gazetelerde farklı bir bok değildi.Ailelerimiz buna engel olacak altyapı ve eğitim seviyesinde değildi ki herkesin mezun olabildiği bir eğitim sistemimiz vardı.Üstüne de kendimden biliyorum.Maksimum 4 saat sınav başına çalışarak üniversite bitirdim.Hemde sadece yarım dönem uzatarak.Düzgün notlara baktığında çok rahat geçiyorsun.Çoğu universite de böyle.Herkes atacak şöyle zordu felan.Bende bi dersi 4 dönem aldım hoca sonunda geçirdi.Burdan geldim ben ki şimdi çok daha zor.Pc de oyun oynamaya kitap okumayı tercih etmek çok zor.Ben kitap okumaya 15 yaşında başladım.12 sene önce.Yaşım ortaya çıktı ama olsun :D Çoğu üniversite mezunu 10 tane kitap okumamıştır hayatında.Buralardan geliyoruz.Televizyonlar da umut tacirliği yapıyorlar.Her filmde,dizi de umut tacirliği yapiyorlar.Zengin kız fakir oğlan.Kahraman çocuklar.Cesur adamlar.Hiçbirimiz onlardan biri olamayacağız.Amk asla vazgeçme ideallerinden diyerek resmen ayakta s.k.yorlar insanı.Pes etmedi başardı safsatası felan.Başaran 1 kişi o adamın da götünden bal akıyormuş başarırken.Sana ince ince veriyorlar ayarı.Hep hayal peşinde bir bakmışsın emekli olmuşsun.Eee amk neyin var senelerce çalıştın.Yine zor geçiniyorsun.En zengin 225 kişi dünyadaki en fakir 4 milyar kişiden zengin diyollar.Doğrudur amk.Hükümetler halka geçirmeye endeksli.Büyük devlet küçük devlete bu böyle gidiyor.Kaptıran kaptırana.Sen şimdi o makara yapan adamın yerinde olsan.Milyonda bir umudun peşinden mi koşarsın.Yoksa koy götüne,hıncal yedekte nasıl olsa..

Tolga said...

hakiki iletişim (muhabbet) içinde olabilecekleri, ağlayıp gülecekleri, risk alabilecekleri gerçek bir zemin yok. o zemin ne zaman kurulmaya çalışsa, çatırdıyor. ondan o sahte yaşam sevinçleri bana da pek tekin gelmiyor. kim yerse artık.