Pages

Jan 2, 2013

Garfield’ın Kuralları

Kapitalizmde devrimci tavır bu olmalı :-)


1-) İnsanlar yorgun doğar, dinlenmek için yaşar.
2-) Çalışmak yorar.
3-) Gündüz dinlen ki gece rahat edesin.
4-) Yatağını kendin gibi sev, içinden hiç çıkmayacakmışsın gibi yat.
5-) Yarın yapabileceğin işi bugün yapma, bugün yapabileceğin işi yarına bırakma erteleyebileceğin kadar ertele.
6-) Dinlenen birini görünce otur ona yardım et.
7-) Oturman mümkünse ayakta durma.
8-) Tembellikten kimse ölmez.
9-) Çalışma isteği duyarsan sakin ol, hemen bir yere otur ve geçmesini bekle.

6 comments:

Ebru said...

Dün iş dönüşü sohbet konumuzdu:) Epey güldük galiba benim kahraman garfield yaşlandıkça ona benziyorum dedim.

Eleştirel Günlük said...

Ben Garfield'i gec tanidim. Ama sevdim onu... :-)

aysegul said...

Hahahaa Garfield kurallarını bi köşeye not aldım ;))

xoxo

Eleştirel Günlük said...

Not alma hayata gecir...

Toz said...

Tam benim tipim yıllarca bunu savundum.Millet holiganizm fanatizm peşinde,komünizm,pandeizm,ateizm sonu izmli bir sürü şey peşindeyken de.En doğrusu 60 sene yaşayacağım ve ekmek yemek için ne yapacaksın çalişacaksın,Ballı ekmek yemek için daha çok çalışacaksın.günde 10 saat çalişip 1 saatinde yolda giderse 11 saat olacak.haftada 1 gün izin verecekler.O da kazandığın paranı tekrar onlara yedirebilmen için.Okula ilk başladığın andan itibaren hep daha iyi bir iş için çalişacaksın.sürekli çalişacaksn ne olacak sonunda 60 yaşında evin olsun araban olsun,paran da olsun lan.60 yaşından sonra ne yapayım ben.Ben 20 sinde minibüslerde otobüslerde süründüm.Ekmek arası döner yiyebildim karnımı doyurmak için,Sahilde denize bakarak avuttuk kız arkadaşımla ikimiz kendimiz.25 yaşından sonra gördüm penneleri brusketaları,köpek öldürenin aslında şarap olmadığını,bizim içtiğimizin vodka olmadığını vs vs Çalışmazsan ekmek yok.Lan zaten topu topu 20 den 30 a kadar 10 senen var onda da köpek gibi çalışıyorsun.30 yaşından önce çalışmak yasaklanmalı.Bırakın insanlar hayatlarını yaşasın.Bırakın daha çok günah işlesinler cennetten size daha çok yer açılır.Bırakın lan 30 una kadar bari doya ya yaşasınlar para verin ama emekli aylığımı 30 yaşına kadar verin sonra 30 dan sonra ne yaparsanız yapın size adayacağim kendimi.

Eleştirel Günlük said...

Ben de diyorum ki 30 ile 50 arasi calisma olsun. :-)