Pages

Apr 14, 2010

Ahmet Türk: Bin yıllık geçmişimiz var, kardeşliği sevgiye dönüştürebilmeliyiz.

Şimdi daha iyi anlıyoruz ki, ortak aklı ortaya koyduğumuzda, ülkemizin sorunlarına, başta Kürt sorununa ciddi bir yaklaşım gösterdiğimizde, gerçekten sevgiyle kucaklaşmayı esas aldığımız sürece, insanlarımız katkı sunarlar. Bugün artık bütün siyasilerin bu bilinçle, bu ülkenin sorunlarına yaklaşmasını umut ediyorum, diliyorum. Biz burada bir bütünüz. Bin yıllık bir geçmiş var, birlikte yaşanmışlık var. Bu güzel kardeşliği sevgiye dönüştürecek bir duruşu artık göstermemiz lazım. Bundan umutluyum. Bunu istemeyenlere rağmen, demokrasi dışı güçlere rağmen biz bunu başarabiliriz. Herkese büyük sorumluluk düşüyor. O yönelme karşısında lakayt davranan polise bile büyük sorumluluk düşüyor. Siyasilere büyük sorumluluk düşüyor. Halka, insanlarımıza sorumluluk düşüyor. İnanıyorum ki, bir söz var, 'Bir musibet bazen çok hayırlı şeyler getirir' Böyle olayların yaşanmamasını diliyorum. Ama önemli olan, bütün yaşananlardan ders çıkarmamız, geleceği kardeşçe, birlikte örecek, bunu birlikte gerçekleştirecek ortak duruşu, mantığı, ortaya koymamızdır. Bu konuda herkesten tekrar tekrar duyarlılık bekliyorum

1 comment:

merve* said...

keşke dönüştürebilsek..ama koca koca adamlar,iş sahibi hanımlar, toplumda "saygı" (benim saygımı asla kazanamazlar) görmüş birileri hala "oh çok iyi olmuş, ağzını burnunu kırsaymış..bu kürtlerin hepsi böyle hepsi düşman vatanı bölmek istiyorlar" diyebilen dar görüşlü, ne dediğini bırak ne düşündüğünün bile farkına varamamış, herkesi kendi gibi menfaatçi bilen, insan haklarından bihaber, sizin deyiminizle "kendi cehennemlerinde" azabtan gebermek üzere olan, değişimden ve özgürlükten korkup bireye güvenmek yerine bireyleri yaftalamayı ve hayali düşmanlar üretmeyi kendine görev bilen zavallılar oldukça düşmalıkları kardeşliklere dönüştürmek çok zor geliyor bana..keşke ben yanılsam, keşke beni bu insanlar yanıltsa, hala umudum olsa....