Pages

Feb 11, 2010

Bir Ülkücü Sevdim'in Gerçekçi versiyonu

Birileri bir propagandayı aklın süzgecinden geçirmiş. Hem de çok iyi becermiş. Ilk bu şiir(imsiyi) duyduğumda bende yarattığı tiksintiyi anlatamam. Vazgeçtim gözü-yaşlı salya sümük okunuşundan ve yazılışından bir de yalan vardı. Ben hiç bir ülkücü ögretmenin vurulduğunu duymadım. Belki70’li yıllarda olmuştu böyle olaylar ama olmuşsa da zaten onlar ögretmen değil MC hükümetinin iki aylık komando kursu ile okullara gönderdikleri para militer güçlerdi. Öğretmenlikle ne ilgileri vardı allasen onların… Işte şiirin aklın süzgecinden geçmiş hali…http://yalanmi.blogspot.com/2010/02/bir-ulkucu-sevdim.html

3 comments:

EKMEKÇİKIZ said...

Ee zaten tepesine yazmışlar ya "böyle şiir görmediniz" diye, sadece böyle bir şaireneliğin olamayacağını değil belki, böyle bir olayın da olmadığını şeyttirmek içindir, belki!
:))

Anonymous said...

ben dinleyemedim tamamini eyeeek gelinmez boyle

zihni örer said...

Bence de Ekmekçikız'ın dediği gibi, şiirin böyle bir gerçekliğine ihtiyaç duyulmuştur da, "aşk abazalığının" psikolojik tedavisi (ya da hayali) için bir teori olarak ortaya atılmıştır.