Pages

Feb 26, 2010

Ağustos Şiiri

yüreğim sızlıyor bu roman iyi bitmeyecek
beterin beteri var diyenlere inanmıyorum
hep böylesi havalar besler fırtınaları
korkarım bu mavi ışık çabuk sönecek.
duymazdım durgun suların bezgin türkülerini
alışmak ölümün bir başka adıymış bilmezdim
bir yangın sonu yorgunluğu yakıyor avuçlarımı
bu rüzgar kulaklarımdan hiç eksilmiyor
esirgenmiş bir dünyada müthiş yanlızım
geri dönsen bile artık o ben olmayacağım
yüreğim sızlıyor bu roman iyi bitmeyecek...

Hasan Hüseyin Korkmazgil

7 comments:

Ebru said...

Ah EG ahhh.
Biraz evvel kocayla konuşurken ev arkadaşlarında kalan Hasan hüseyin kitaplarından söz etti biliyor musunuz:) Bir iki de şiir okuduk birbirimize. Yüreğimizin sesi mi geldi oralara:))

Eleştirel Günlük said...

Keske ben de oralarda olsaydim ve size katilsaydim.

aglea said...

ahh çok severim hasan hüseyin'i. sevgili eleştirel, ne güzel gitti şimdi bu "ağustos şiiri". bir de "azime'li temmuz bildirisi" şiirleri vardı. hasan hüseyin şiirlerini epeydir ihmal etmişim ben. teşekkürler:)

aglea said...

özellikle de "azimeli temmuz bildirisi"nin birincisini pek severim ben. dur bakiyim. şey diye biterdi di mi;

"gözlerine baka baka eşkıya olmak..."

:)

Eleştirel Günlük said...

Ne cok okurdum Hasan Huseyini bir zamanlar; hem de bagira cagira... Gurul gurul okunur Hasan Huseyin...

Ebru said...

Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç
Ağaçlar bükmesinler n'olursun boyunlarını
Neden akşam oluyorum tren kalkınca
Kırlangıçlar birdenbire çekip gidince
Mendiller sallanınca neden tıkanıyorum
Öyle çok acımasız ki, öyle birdenbire ki
Az önceki çiçekler nasıl da diken diken
Gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç.

Eleştirel Günlük said...

incecikti, gul daliydi dokunsam kirilacakti dokunmadim kurudu