Pages

Dec 26, 2009

Mendilimde Kan Sesleri

11 comments:

zihni örer said...

Vayy, ne melodik ve de anarşik bir okuyuş, diline yüreğine sağlık:)

aysegul said...

Yeni Yılını şimdiden kutlarım.:DDD
*Sevgilerrr

Eleştirel Günlük said...

Sagolun...

kadin said...

biz fena sıçtık Ahmet abi.
çok fena sıçtık.

Eleştirel Günlük said...

Sayin Kadin (ne garip geldi kadin diye seslenmesi) haklisin herhalde... Ama umudu da kesmemeli...Hala bir suru guzel insanimiz var. Ahmet abiler, Edip abiler var...

kadin said...

var tabii olmaz mı..
kesmemek lazım herhalde haklısın.

Eleştirel Günlük said...

:-)

Anonymous said...

Hiç ara vermeden devam ediyorsun bakıyorum da; ne kadar zaman oldu şöyle bir sayfalarınıza göz attım Zeynep'le senin, özlemişim... Tekrar merhaba!
Umarım iyisindir.

Eleştirel Günlük said...

Merhaba ! Hosgeldin...

Unknown said...

Hum? ben Poema Insurrectum sandim seni ilk. O musun?

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.