Pages

Dec 9, 2009

Ben Artık Küsüm

beni de kırdılar içimde kırdılar
karanlık camlardan sular akıyordu
şimşekli bir boşlukta saat vurdu
beni de kırdılar belki yalnızdılar
belki onların da çocukluğu yoktu
bütün şarkılara kapalıydılar
bir genç kız değmemişti saçlarına

beni de kırdılar ben artık küsüm
yağmurları yağmıyor ağaçlarıma
sularından içmiyorum susadım ama

beni de kırdılar soğuk bir ölüm
çevik bir bıçak gibi çakıldı aklıma
oysa bir şarkıyım yeniden doğan günüm
bütün şarkılara kapalıydılar

Attila İlhan
Ben Artık Küsüm

10 comments:

aysegul said...

kimseye küsme işte :D:D:D

Ebru said...

Her sabah mutlaka 1 şiir okuyorum:) Bugüne bu denk geldi teşekkürler.

zihni örer said...

Acep neden niyeki?

Kalbini mi kırdılar
Hayallerin yıktılar
Coşkulu yüreğinden
Sevincini aldılar
Sen şiirin çekmezdin
Sitemizden gitmezdin
Selamın hiç kesmezdin
Söyle sana nettiler
Çirkin mesaj mı çektiler
O mesajlar çekenler
Ortalarda gezenler
Herkes onları bilir
Onlar bizden değiller
Bu güzel camiada
Böyle şeyler olsa da
Sen kolay yıkılmazdın
Söyle neden ayrıldın
Şiiri yazdığım bayan
Sana olmuştur ayan
Acep nerdesin şu an
Söyle neden kırıldın
Nerden gördün bir tepki
Acep neden niye ki
Yazdığımız şiirler
Paylaşımdır nedir ki
Sebebi her ne ise
İçimde oldu uhde
Bunu yazarken şu an
Üzülüyorum inan

Saadet Ekinci

Eleştirel Günlük said...

Aysegul kimseye küskün falan degilim... Bak sana bile!:-)

Sadece cok guzel bir siir ve yeni duydum ve not dustum sanal dunyaya...

Eleştirel Günlük said...

Ebru ben daha dun duydum ve cok sevdim. umarim sen de begenmissindir.

Eleştirel Günlük said...

Zihni hocam merhaba. Nicedir gorunmuyordun buralarda. Bazan senin mekani da ziyaret ediyorum ama orasi da pek sIklIkla guncellenmiyor. Umarim hersey yolundadir...

Ebru said...

Beğenmez olur muyum sabah ayazında içeri girip çay fincanı sıcağında ellerini ısıtırken nasıl gitti tahmin edin.

zihni örer said...

Ebru zaten şiir ile nefes alıyor:)
Yalnız siğara dumanıyla matlaştırmasa iyi olur şiirleri:)

Eleştirel Günlük, haklısın valla. aradabir kayboluyoruz böyle. Yalnız ben mi, sizler de öyle bazen. Kara haberlerin dışında bir sorun yok özel olarak. Sağol:)

Eleştirel Günlük said...

Siir bazan yasama sevincinin ozsuyuken bazan da can yelegidir Zihni hocam. Ve herhalde bunu biz kadar bilen yoktur (Sishhh asiri genelleme oldugunu biliyorum! :-)) Kaybolma konusuna gelince ben bu aralar FriendFeed'e takiliyorum... Orda daha fast food tarzinda (yasam hizimiza uygun) tartisiyoruz blogun agir basli ve yavas ilerleyen hizina oranla... Sizi de oralarda gormek isteriz... Deneyin isterseniz.. Ebru pek isinamadi ama, siz de bi bakin isterseniz...

Ebru said...

Isınamamak değil üye olduğumdan beri hastayım:)) Vallahi mız mız bir kadınmış gibi görünmek istemiyorum ama 5 dk oturabiliyorum bazen masaya. Orayı da unutuyorum. Sizin sağ üstte görünce aklıma geliyor.