Pages

May 1, 2009

Faşist Kőpekler!


Dolapdere İnönü Mahallesi’nde bir binanın alt katında bulunan mescitte Cuma namazı kılınırken polisin attığı biber gazının isabet etmesi cemaati kızdırdı. Namazı bozarak dışarı çıkan cemaate mahallenin gençleri de destek verdi. Cemaat ve mahallenin gençleri yakaladıkları 3 göstericiyi sopalarla döverek linç etmek istedi.


Bu Habere Radikal gazetesi okurlarından biri șu yorumu yapmıș.

bu ülkücüler neden haklarını aramıyorlar,daha iyibir yaşam istemiyor ,sokağa çıkıp işsizlikden yakındıklarını haykırmıyorlar hiç... yoksa hepsinin işi ve dolgun bir maaşı mı var ... bir de hakkını arayan bu insanları neden dövüyorlar onların maaşlarının artıcağı zaman bu ükücüler paralarını mı kaybetcekler,ve işsiz mi kalacaklar... 50 katlı integral çözsem bu kadar zorlanmazdım bu ülkücüleri anlamak isterken ama anladım ki onları anlamak değil onlara bir şeyleri öğretmek imkansız...


Gerçekten ülkücüleri anlamak nerdeyse imkansız. Ben de anlamıș değilim. Ama bir șeyden eminim kőpeklik insanı geri zekalı da yapar…

9 comments:

Anonymous said...

milliyetçilik bir akıl tutulmasıdır. Kendi ırkının/milletinin diğer milletlerden üstün olduğuna inanmak bir çocukluk efsanesidir. Bu efsaneye ciddi ciddi inanabilmek için de bilimsel anlamda gerizekalı olmak gerekir. O nedenle faşistlerin gerizekalı olduğunu söyleyebiliriz. bunun için de bilimsel deneylere hiç ihtiyaç yok. bir faşistle oturup sohbet etmeyi deneyin bu durumu gayet iyi anlarsınız.

Ebru said...

Sohbet etmeye tahammülünüz varsa tabi:) Değil sohbet ben aynı havayı teneffüs etmeye dayanamıyorum.

Eleştirel Günlük said...

Simdi merak ediyorum biri cikar da su fasistleri "otekilestiriyorsunuz" der mi acaba?

madafaka said...

Köpekleri ötekileştiriyorsunuz.

Eleştirel Günlük said...

Haklisin! Kopeklere bile hakaret etmis olduk. Kopekler kusura bakmasin...

Anonymous said...

ya buraya bulaşıyorum da, sevdiğim bir yer olduğu için bulaşıyorum, iki şey söyleyeyim, birincisi eyvallah adamın sinirini hoplatıyorlar da, birgece otostopla eve dönerken bindim bir araca,üç ülkücü, belli orta anadolu menşeli, nefret bile edemedim, üzüldüm sadece, ikincisi, cumartesi anneleri performansı nedir ya, bir benim giydirmeye çalıştığım posta bakın, bir de şu giydirilen posta bakın, bu bir etkinlik değildir, karnaval da değildir, (performans hiç değildir) bir sivil itaatsizlik EYLEMİDİR,,,

... said...

Ulkucunun en azindan polis yada korucu olarak is bulmasi garantili.

Dort ayakli oluncada ayni isi yapiyorlar.

-------
Haydar Eren

zihni örer said...

köpeğin "faşistlik" karakterinin yanında bir de yalakalığı var.
Köpekleri "öteki-beriki" düzlemine koyarsanız eşitlemiş olursunuz.
Onlar sahipleriyle "ayak-baş" ilişkisi içindeler. Sahibine sadık, uysal, (yalaka), sahibinin çıkar çatışkısı olduğu tarafa faşist. Faşistlik, ayakaltı olmanın bilinçaltı öfkesi olsa gerek. Sadece öfkenin karşıya savrultması....

Serpil Odabaşı said...

köpeğe ayıp olmuş
evet bir ya da birden çok faşistle degil sohbet etmek aynı ortamı solumak bile cinli yapıyor insanı bkz Serpil:))