Pages

Apr 9, 2009

Mim

Faruk Ahmet mimlemiş beni. Konu şu; “Kitap yazmak isteseydin, ne yazmak isterdin?” Geçen haftaydı sanırım Günlerin Tortusu’nun aynı konudaki mimine yorum bırakıp “ben de mimlenseydim keşke. Mimlensem hiç yazılmamış, yazılmayı bekleyen bir kitap yazmak istediğimi söylemiştim. (Keşke başka bir şey dileseymişim, de mi ama….) Hala aynı arzuyu içimde barındırıyorum. Hem konusu bakımından hem de yazılış biçmi bakımından hiç yazılmamış olan bir kitap…

Şimdi mimi kime uzatsam? Eğer Kabul ederlerse mimi Kaçak’a, Vulgar’a ve Ebru’ya uzatıyorum…

4 comments:

Ebru said...

seve seve pc başına oturmak için enerji bulabildiğim ilk anda:)

Eleştirel Günlük said...

Tesekurler Ebru. Bekliyoruz efendim...

Anonymous said...

elestirel abi tez vakit yazarim ben de, simdi yerim müsaat degil :)....

Eleştirel Günlük said...

Hadi Kacak acele et biraz yahu! Senin okuyucular o heykel uzerine devrim teorisi gelistirecek nerdeyse!