Pages

Feb 18, 2009

Carpe Diem

  • Sabah kalktığınızda içinizden hiç gelmese dahi neşeli bir tűrkűyű dilinize dolanana kadar mırıldanın…

  • Kendinize canlı bir rengi gűnűn rengi olarak seçin ve űstűnűzde taşıyın (gömleğinizde olabilir mesela, ya da mendilinizde)

  • Bugűn en az iki kişiyi gűldűreceğim diye söz verin kendinize ve sözűnűzű tutun.

  • En az bir kişiye karşılık beklemeden yardım edin.

  • Hafta sonu için şimdiye kadar hiç denemediğiniz ama hep keşke yapabilsem dediğiniz bir şeyi yapmayı planlayın..

6 comments:

Anonymous said...

İki itirazım var:
1. Ben sabah uyandığımda çoktan işe gelmiş oluyorum zaten. Masama oturmadan uyanamıyorum :) O yüzden seçtiğim rengi üstümde taşıma şansım yok.
2. Mendil mi kaldı allah aşkına? :)

Eleştirel Günlük said...

Martaval o zaman yarin icin bir reng sec...:-)

Mendil mi kaldi? Insanlar var oldukca mendil hep varolacak.

Mendiller ki hep oya islenir ve nazli yare yollanir.

Mendiller ki yere dusurulur arkadan gelen alsin diye.

Mendiller ki kanar..."Bir mendil niye kanar/ dis degil, tirnak degil/ bir mendil niye kanar/ Mendilimde kan sesleri...

Anonymous said...

Ve hayatı yaşamınızın son günüymüş gibi yaşayın.. Dolu dolu ve cesurca..

Anonymous said...

Başkalarına bakıp imrenerek renk renk giysiler alırım. Giyinirken cesaret edemem:) Çok uzun yıllardır Ankara gibi griyim sanırım.
Güldürmek bunu yapabiliyorum sanırım. Salya sümük sabaha kadar ağlasam bile işe gelince şanslıyım iş arkadaşım seviyor gülmeyi beraber kıkırdıyoruz sürekli hatta kimi zaman göze batıyor 'neye gülüyorsunuz bu kadar' diye soran bile oluyor.
Hafta sonu için yine tembellik planlarım var:)

Anonymous said...

Sabah turku soylemek (hemde bagira bagira) cok ise yarar birsey. Deneyin.

Mesela...

Darpe ayse belek'e
her ro du ro pina ke

Eleştirel Günlük said...

Haydar hoca bu turkuyu hic duymadim ya da tanidik gelmiyor. Bana bul gonder valla...:-)