Pages

Jun 22, 2008

EURO 2008 - Turkey - Germany

Hiç aklıma gelmezdi bunu yazacağım. Kendimi bile şaşırtmış durumdayım. Mevsimin yaz oluşuna veriyorum valla.

Evet futbol hani var ya, o devletin en modern ve etkili politik aygıtı. Hani o ünlü 3F'den biri. Işte onunla ilgili yazacağım. Hiç şüphe yok ki Türkiye şimdiye kadar tarihinde hiç olmadığı kadar çok şanslıydı. Bence şans buraya kadar artık. Bundan sonrası hep bilinen ve beklenen olacak:

Ve içimdeki münnecim Almanların Türkiye milli takımını eleyeceğini söylüyor: Hem de maç skorunu tahmin ederek:

Almanya: 4 - Türkiye: 1

Bu içimdeki münnecim aslında Türklere karşı Almanları tutmuyor biliyor musunuz? Türkçülere karşı yenilgiyi tutuyor…. Bakın Kacak çok güzel açıklamış benim meramımı…

27 comments:

Anonymous said...

eleştirel abi, valla merakla bekleyeceğiz senin müneccimin tahmini ne olacak...

Eleştirel Günlük said...

Kacak aramizda kalsin ama herhalde ben eriyorum :-)

Bu Cekoslavakya macini da tahmin ettim Hirvatistan macini da...

Sahitlerim bile var... Oyleki Alman macinin sonucunu duyunca gercekten umutlari kirildi....

Bana inanmaya basladilar herhalde...

Seyhler, hocalar boyle turuyor herhalde...

Korkun benden gayri...

Okuyup uflerim valla isteyen varsa.. Guzel ve genc kizlara ucretsiz...Amme hizmeti...

Lilith said...

Sevgili EG abi,
geleceğe ilişkin kehanetlerinizi okuyor ve takdir ediyoruz...
Abi, bana da yardımcı olursan sevinirim. Ben bi kızı sevmiyorum, onun için deli olmuyorum abi, n'olcak halim? -))

Bu arada itiraz gibi anlama ama bence bu maçı 2-1 şeklinde Türkler kazanır.

Eleştirel Günlük said...

Ulan beni Guzide abla mi sandin yavrum!

Ama neyse sana bi kiyak geceyim bari;
Yavrum allahtan daha belani mi istiyorsun? kizi sevmiyon ve opnun icin de deli olmuyon! Oh ne guzel! Ne mutlu bir hayatin var. Otur keyfini cikar. Yok ben boyle mutlu degilim diyorsan sen mazosistsin o zaman...Git bi psikolog bul gendine...

Mac tahmini icin: soyleyecek sozum yok. Tarih gosterecektir kimin hakli oldugunu...

Bak kizdirma maci 9 - 0 bile yaparim haaa...

zihni örer said...

Konu beni de çekti mıknatıs gibi. Ben bu konuda yazmayı bile değer bulmazken, eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmekten yargılanacaksın EG:)

Maçı ciddiye alıp izlemedim desem yalan olur, neden? derseniz, "oğlumla beraber büyüyebilmek" için, maçları kerhen sevmiştim. Eğer beraber büyümeyei seçmeseydim oğlumla, etkileşimde kopukluk olabileceği kesindi. Okötü kaderi yendim şimdi ve oğlum 18 yaşına yeni girdi ve şu an oğlum bile son 3 yıldır maçları izlemiyor. Dres çalışıyor ve şu an doktor aday adayı

Demem odur ki, senin yazında olduğu gibi, maç sonuçlarını önceden sayısıyla birlikte %95 oranında bilmiş olmak, oğlumun "öngörü yeteneğim" konusunda çeyrek hayranlığını da kazanabildiğimin ip uçları var.(reklamler bitti)

İstersen ikimiz bir dükkan açalım, ne dersin:))??

Eleştirel Günlük said...

Zihni hocam iyi fikir de dukkan acip milletin el-kahve falina bakacagimiza gidip Rulet oynasak Las Vegas'da olmaz mi?

zihni örer said...

Bence medyumlukta daha çok para var. 3 maçın sonucunu söylesek, cinlerimizin gücüne inanmayan az kalır.
inanmayanları da "kafir" ilan ederiz, olur biter:)

Anonymous said...

aslında ben de bir şeyi sormak istiyorum=)

Vakit ve türevi gazeteler, 'dualar ile kazanıldı bu zafer' türünden haberler yaptı. Star Tv'de de yedek kulubesine konan Atatürk resmi sayesinde olduğu söyleniyordu bu 'zaferin'; futbolcular yedek kulubesine bakarak atamızdan güç almışlar. Atanın 'madevi desteğiyle' kazanılmış..

Kafam karıştı, acaba hangisi?

Ayrıca, eğer tahmininiz doğru çıkarsa, sizin nerden manevi destek aldığınızı soracağım=)

Eleştirel Günlük said...

Zihni hocam sen ne diyosan o olsun... Elimizde "inanmayanlari kafir ilan etme" silahi olduktan sonra bize birsey olmaz...

Eleştirel Günlük said...

Ucanbalik sen soyle bakayim sen kimin icin calisiyorsun ha? Ben bilirim senin gibileri? Isiniz gucunuz anarsi yaratmaktir...Bir de utanmadan kafam karisti diyorsun...Kafaniz zaten karisik sizin yavrum. Size mi kaldi milletin bilgi ya da ilham kaynaklarinin kokenini analiz etmek? Ha! Sizin akliniz ermez boyle seylere... Eger gerekli olsa idi biz analizini yapardik...
Sen uslu uslu dersini calis, buyuklerinin sozunu dinle tamam mi?

:-)

Anonymous said...

BİZ TÜRKLER Almanya engelinide geçeceğiz. Scor önemli değil, bahis önemli değil, ilham kaynağımız öncemli değil. Biz bunlarla ilgilenmiyoruz, saman altında su aramıyoruz. TÜRKİYE FİNALE KALACAK.!!!

Eleştirel Günlük said...

Anonim arkadas sen boyle iddiali konusuran Turkiye dunya sampiyonu da olur....

"Biz Turkler" demissin, sanirim Brezilyali biri de vardi takimda. Onu da TÜrkten mi sayiyoruz. Almanya'da dogmus buyumus biri de vardi sanirim. Ingilterede dogup buyumus, Ingiliz hocalarin egittigi ayaklar var mi peki. KÜrt de var mi KÜrt? Neyse...

Sizin damarlarinizdaki asil kan yeter...

chelseay said...

Bu lafim ucanbalik adli bolucuye!

Atamizla, Allah'i birbirine karsit guclermis gibi gostermeye calisanlara, bizi ya Musluman olun, ya Ataturkcu olun diyerek ayirmaya calisanlara karsi biz uyanigiz.

Biz Turkler, Turkluk suurumuzu Ataturk'ten aliriz tabii ki, ama biliriz o bize yuce Allah'in bir lutfudur, bir hediyesidir.

Ben burada bir sinerji goruyorum, evet sinerji.

Cumhuriyeti kurmasi icin Mustafa Kemal'i bu millete bahseden Rabbim, Euro2008'de de Nihat'i, Arda'yi, Mehmet Aurelio'yu, Kazim Kazim Collins'i ve pek tabii Imparator ve de Fatih Terimi lutfetti bize.

Haydi Turkiyem! Atamiz seninle! Dualarimiz seninle! Allah yardimcimiz olsun.

(Bu arada yenilebiliriz Almanya'ya, ama unutmayin ki her iste bir hayir vardir, Allah'in bir bildigi vardir.)

Eleştirel Günlük said...

Ve Ucanbalik unutma ki Atamizin golgesi Ardahan'in Damal ilcesinde goruldugu gibi yarin macta da gorulebilir...

Anonymous said...

konu futbol olunca herkesin yazası tutmuş. şu dünyada bir milli heyecan yaşamadan göçüp gideceğiz ya ona yanıyorum. almanya'yı sevmiyorum, fatih terim'den ise nefret ediyorum. olur da kazanırsak (maalesef bu adamlar çok ballı o nedenle kazanma olasılıkları yüksek. bir de ben kazanmalarını istemiyorum ya, sırf o nedenle bile mutlaka kazanacak gibiler)çıkacak şamataları düşününce nefesim fetullahın ki kadar güçlü olmasa da okuyup üflüyorum, ey bu topraklardan gelmiş geçmiş, geçmeden oturup kalmış tüm tanrılar ve tanrıçalar şık bir yenilgi istiyorum, ne diyorsunuz siz türkler "hezimet" diyorum, başka da bir şey demiyorum. ruken...

Anonymous said...

Futboldan anlamayan bir aile olmamıza rağmen oğlum fanatik FB'li. 4 yaşında nasıl fanatik olunursa öyle tabi:) (Sponsor dayısı nedeniyle) Futbol dediğimde aklıma hep yapığım bir hata geliyor.Ben sadece kaleci şükrüyü tanıyorum FB'li dedim bir gün arkadaşa o da : zaten o da şükrü değil Rüştü dedi:) Bu düzeyde futbol bilgim var yolda karşılaşsam benim için normal vatandaşlar.
Pompalılarla binamızdan atış yapan komşularımıza da saygılarımı sunuyorum banyoya kaçıp saklandık pencereler küçük ve havalandırmaya bakıyor diye:)

Anonymous said...

Ah Ebru arkadaş çok şeyi yaşamışsınız gibi görüyorum, neden dersen sizi gidi sizi acemi futbol taraftarları diyesim gelimiyor da içimden:)

Sevgili EG gelelim sana: sana mı kaldı canım ciğerim, kuzum, arkadaşım tahminde bulunmak, sen iddia bayisi misin? 4-1. Adamlar anlamıyor walla, inanmayacaksınız ama aldım 5 tane biramı serin serin içerken bolkonumda diz üstü pc mi denir bilgisayar mı işte ondan, bir arkadaşımla hasret gideriyorum olduğum yerde silahlar batladı, Türkiye-Türkiye diye sloganlar atılırken ister istemez herhal bunlar turu geçtiler dedim, neyse ki o sıra arkadaşla görüşüyorum msn'de: "ya dedim bizim burada silahlar atılıyor, haberin var mı geçtiler mi şunlar, yok dedi, emin olmak için sonuna baktım geçmediler, burada da aynı durum dedi, anca algılar bunlar turu geçemediklerini, kafaları basmıyor" dedi. Biraz sonra anlamasına anlarlar ama şimdi de yorum yaparla sabaha kadar, hakem hakkımızı yedi, iyi oynadık ama sakat çoktu derler dedi. Haklı walla. Çözmüşsün dedim olayı:D

Adamlar bu kadar asalak, zam mam ne fayda adamın altındaki bütün değerleri al: canı sağolsun der o da işine gelmediğinden, güçü yetse onuda boğazlayacak yani malına göz koyanı ama ilmi siyaset yapıyor.

Tıpkı Fetoş gibi: ağlıyor ya namusuz timsah göz yaşlarıyla insanın içinden burada olsa (......) diyesi geliyor.

Bu kadar reziller bu kadar da aymaz bunlar, daha düne kadar şort haramdı ama bugün en kutsal şey. Aklıma geldi [konudan bağımsız yazayım istedim], emperyalizmin 3 F'si vardır 3 F formulü: FİESTA-FUTBOL-FESTİVAL.

Bence 4 hatta 5 olmalı bu formül. 1) FETULLAH etkeni 2) FAŞİZM. Bu ülke bundan sonra böyle anılmalıdır.

zihni örer said...

Evet E.G. kardeşim.
4-1 demiştin başlıkta, bu da toplam 5 gol eder. Buraı tuttu biiiirr,
Almanya yener demiştin, o da tuttu ikiii,
Net olarak, sonucun 4-1 olmaması, günlük hayatında özgür kalacağın anlamına gelecektir. Eğer 4-1'in de tutsaydı, Seni dünya FİFA2sı ve ABD CİA'sı bir gecede kaçırırlar, rehin alırlardı. Ya da kumar mafyası... yani hayatın pek rahat olmazdı. Şükür şekmelisin bu kadarcık hatalı tespit için:))

Eleştirel Günlük said...

Sagol ya Zihni hocam :-)

Ben de neresinden yorumlasam da rezil olmasam blog dunyasina diye dusunuyordum...

Eee ne diyon dukkan isi yatti mi? Bir daha ki sampiyonaya mi (bahara mi) kaldi isimiz..

Yahu ne guzel 40indan sonra medyumluk geldi diye seviniyordum cunku 40indan sonra hayat bombok...Kim demis ulan ikinci bahar diye???

zihni örer said...

Bu sonuç tutturabilme yeteneğiyle evrensel medyumluk yapmasak ta, yerel, hatta ulusal medyumluk yapabiliriz. Memişin bu kadarlık tahmin yeteneği bile yok, hem de rakamsal olarak...

Anonymous said...

Valla her yaşta o dediğinizden:)Görünüşü bilmem de ruhen yaşlı hissediyorum ben de:)

Tolga said...

Abi bu senin muneccimlik maceranin bir benzeri birileri yanimda tavla oynarken olmustu. Aklimdann "iki sayi tutuyorum", hop, bir atiyor adam zar o sayilar cikiyor. Sonra baska iki sayi tutuyorum, yine oyle. Bu 3 kez oldu ve aklimdan ne tuttuysam cikti.

Artik dayanamadim, "arkadas ben sizin attiginiz zari tahmin edebiliyorum" dedim. Oynayanlardan biri babamdi, "sacmalama" dedi :) ben "ya valla bak, mesela simdi su sayilar gelecek" demistim veeee o sayilar gelmedi :) Ben de acaip rezil hissettim kendimi.

Burdan soyle bir sonuc cikaralim.Demek ki, muneccimsen cok etrafa yaymayacaksin. Cinler konspirasyonun, gizliligin karsisina cikani sevmiyor, hemen senden uzaklasiyor :)

Eleştirel Günlük said...

Bak bunu da sevdim...

Peki nasil yararlanacagiz bundan. Ben bilmekten ote bilmenin bana saglayacagi yararlari istiyorum;para, un, sohret, at, avrat, silah...pardon hizli gittim biraz herhalde...

Anonymous said...

ben inandim sanirim muneccimliginize, lakin score tam olmasa da gayet yakindi. yanitsiz sorularimi size danisacagim artik. :)

Anonymous said...

elestirel abi iyi tahmindi valla...
su kupon olayina girebiliriz artik...
ispanya alir degil mi?alir, alir...

Eleştirel Günlük said...

Sevgili beatiful disaster tabii herzaman beklerim. Her sorunun mutlaka yaniti vardir. "Yaniti yok bu sorunun" onermesi de yanittir...

Hem bir de Google var artik. Bi yolunu buluruz yaniiii:-)

Eleştirel Günlük said...

Kacak Ispanya aldi valla... Yahu Almanlar kotu mu oynadilar? Kotu mu oynuyorlar? Ben Tukiye Almanya macini da seyretmedim. Eger Almanya boyle oynuyorsa yazik olmus Turkiye Milli takimina... Iyi olmus Turkculere. :-)