Pages

Nov 19, 2007

Yer Kalmadı Yeşile

Koçero siirinden bir çalıntıyla sorsak şu resmi birilerine


Diplomata sorarsanız: Turistik bir serüven.
Sosyeteye sorarsanız: Tam parti verilecek yer.
Bezirgan filmciye sorarsanız: Gişelik bir filim için güzel bi mekan.
Sorarsanız bürokrata: Atatürk’ün heykellerinden birinin daha dikilmesi gereken bir yer daha.
Devrimciye sorarsaniz: Yeşillikten daha őnemli sorunları vardır proleteryanın
Fasiste sorarsaniz : Cicekler akilli olsun akilli…
Genelkurmay baskanına sorarsanız: Ağzıma bile almam adını
Çevreciye sorarsaniz: Babam biz evlenince bize bőyle rengarenk damlı bir ev alacak.

8 comments:

Anonymous said...

Dolar yeşili var bir de.

semih said...

çok güzel şiirdir o be. çok güzel.

bir de ben aslında okunmuş şiir sevmem ama bu şiiri selda bağcan ve ahmet kaya söylüyor. çok da güzel söylüyor. onu dinlemek lazım.

Talisman said...

"Hadi len" derim bana sorsalar.. İyi de bir küfrederim..

Eleştirel Günlük said...

Merhaba sevgili TalismanDiyette hosgeldin. Bu resim hakkinda ne dusunuyorsunuz sorusuna mi kizardiniz? Kusura bakmayin bazen munneci olarak acamiyorum gozlerimi gune :-)Bu nedenle pek anlayamadim yorumunuzu...Soruyu sorana mi kufur ederdiniz? Yesile yer birakmayanlara mi?

Talisman said...

:)) Günaydın..
İlahi, tabii ki bu resim hakkında ne düşünüyorsunuz a kızmazdım. Resme, yani yeşilin bu kadar kıstırılıp sonunda ancak böyle bir yerde ortaya çıkabilmesine küfrederdim. Yeşile yer bırakmayanlara yani :)

Eleştirel Günlük said...

Cok tesekkur ederim aciklama icin TalismanDiyette. Dedigim gibi bazan anlayisi kit oluveriyorum iste. Affola...

Anonymous said...

Bi de "Yeşilmişik" şarkısı vardır çığrılan... Can babanın ağzından çıktığı için de ayrıca güzel olan... Ona ne demeli?

Eleştirel Günlük said...

Valla birileri yesilden baslayarak dunyamizin icine ediyorlar ve bizi de oyunlarina katiyorlar. Istemesek de bazan oyunlarinin figurani oluyoruz. Sonra da kufur eder gibi bakin biz damlarin uzerinde de yesil yapariz derler. Baska ne demeli ki...